Ο επικεφαλής του Ποταμιού μας χαρακτήρισε εθνικιστές… Έχω νέα για σένα αγαπητέ Σταύρο…

Ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης μιλάει από το βήμα της Ολομέλειας της Βουλής. ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗΟ επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης μιλάει από το βήμα της Ολομέλειας της Βουλής. ΑΠΕ-ΜΠΕ, ΣΥΜΕΛΑ ΠΑΝΤΖΑΡΤΖΗ

Του ΜΙΧΑΛΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

Ο επικεφαλής του «Ποταμιού» Σταύρος Θεοδωράκης, συνάδελφος και φίλος μέχρι και σήμερα -με την ευκαιρία περαστικά και ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ διότι τις ήρεμες φωνές τις χρειάζεται η χώρα- άνοιξε χθες, με μία δήλωσή του, τον ασκό του Αιόλου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κόμματός του, όπως την διάβασα στη συνδρομητική σελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «για την επίλυση του Κυπριακού είναι απαραίτητη η πλήρης απομόνωση των συντηρητικών εθνικιστών της χώρας που δε θέλουν να βρεθεί μια πραγματική λύση».

«Οι ευθύνες των Τούρκων είναι δεδομένες. Σημασία έχει να ελέγξουμε όμως και τους «δικούς μας» που θέλουν να σαμποτάρουν μια λύση», συνέχισε ο αγαπητός Σταύρος, με τον οποίο διαφωνώ εντελώς σε ότι αφορά τις θέσεις του στα εθνικά θέματα αλλά συμφωνώ και τον …πάω με τα χίλια όταν παλεύει για την αντιμετώπιση και πάταξη της διαφθοράς των πολιτικών, όπως συμφωνώ και με το νέο είδος πολιτικής που εισάγει: Τον πολιτικό πολιτισμό.

Σύμφωνα με τον καλό συνάδελφο Χρήστο Μιχαηλίδη του ΚΥΠΕ, ο αγαπητός Σταύρος μίλησε για «την πλήρη απομόνωση «των ακραίων εθνικιστικών κύκλων στη Κύπρο, που δεν θέλουν λύση» (ΕΔΩ).

Όπως και να το είπε, σημασία έχει ότι συνέδεσε τους εθνικιστές, που μου προκαλούν απέχθεια, με όσους εξ ημών αρνούμαστε να παραδώσουμε την Κύπρο στους Τούρκους. Και για τους αναγνώστες που δεν παρακολουθούν καθημερινά το θέμα, να εξηγήσω ότι στην Κύπρο υπάρχουν αυτοί που επιθυμούν και παλεύουν για «την όποια λύση», δηλαδή «λύση νάναι και ότι νάναι», και είμαστε και οι υπόλοιποι που απαιτούμε καθαρή λύση, χωρίς τουρκικές εγγυήσεις, χωρίς τουρκικά κατοχικά στρατεύματα, μία Κύπρο για όλους τους Κύπριους, όπου θα επικρατήσουν οι όροι της Δημοκρατίας.

Όλοι εμείς, λοιπόν, σύμφωνα με τον φίλο επικεφαλής του «Ποταμιού», πρέπει να απομονωθούμε διότι -άκουσον-άκουσον- είμαστε εθνικιστές.

Θα ήθελα να σου πω αγαπητέ Σταύρο ότι όχι μόνο δεν είμαστε εθνικιστές, αλλά έχουμε σταθεί και ταχθεί απέναντί τους, όταν άλλοι -συμπεριλαμβανομένου και εσένα- δεν τους θεωρούσατε κίνδυνο για τη Δημοκρατία. Άσε που όταν πρωτόγραψα και απέδειξα πόσο επικίνδυνοι είναι οι ναζί της Χρυσής Αυγής, με θεωρήσανε και γραφικό και μου είπαν πως υπερβάλλω. Και πέρασαν 2-3 χρόνια για να έρθουν οι ίδιοι άνθρωποι να μου απολογηθούν.

Με τη λογική σου φίλε Σταύρο, το 76% των ανθρώπων στην Κύπρο που είπαν ΟΧΙ στο φιλοτουρκικό σχέδιο Ανάν, είναι εθνικιστές; Έχω νέα να σου πω. Εάν αυτοί οι άνθρωποι είναι …εθνικιστές, που ΔΕΝ είναι -και βασικά όταν λες εθνικιστές τους κατηγορείς συνδέοντας τους με τους ναζί- τότε η Κύπρος είναι σε πολύ καλά χέρια. Και ακούγοντας αυτά που λες, που πρέπει να σου πω ότι είναι μεγάλη βρισιά, θλίβονται διότι είναι πολύ δημοκρατικοί άνθρωποι και αγαπούν με πάθος την Ελλάδα. Ίσως αυτό να είναι το έγκλημά τους.

Πρέπει να καθίσεις με τους διπλωμάτες-συνεργάτες σου και να μελετήσεις αυτή τη λύση που υποστηρίζεις, τη διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία. Και αφού τους ακούσεις καλά, και εμπεδώσεις τι πρεσβεύει αυτή η λύση, έλα να μιλήσουμε Σταύρο.

  • Η λύση που υποστηρίζεις για την Κύπρο, καταργεί τις δημοκρατικές διαδικασίες, στις οποίες πιστεύεις -και ξέρω πόσο δημοκρατικός άνθρωπος είσαι. Μετρά η ψήφος της κάθε κοινότητας, όχι η ψήφος κάθε πολίτη. Λεπτομέρεια θα μου πεις… Θα το δεχόσουν εσύ για την Ελλάδα; Ελπίζω πως όχι.
  • Η λύση που υποστηρίζεις είναι έντονα φιλοτουρκική. Εξυπηρετεί μόνο την κατοχική δύναμη, όχι τους Ελληνοκύπριους και τους Τουρκοκύπριους. Είναι δυνατόν εσύ Σταύρο να υποστηρίζεις τέτοια λύση; Και μην προβάλεις ως δικαιολογία «μα την θέλουν τα μεγάλα κυπριακά κόμματα». Την ήθελαν και το 2004 και ο λαός τους …έστειλε. Το ίδιο θα κάνει και στο επόμενο δημοψήφισμα.

Και πάμε και στους λόγους που θα το πράξει. Ακούς συνέχεια που μιλούν για την ασφάλεια και τις εγγυήσεις; Το ακούς… Ναι, θέλουν ασφάλεια οι άνθρωποι. Και απορρίπτουν τις τουρκικές εγγυήσεις. Απορρίπτουν την παραμονή των κατοχικών στρατευμάτων.

Τους κάνει εθνικιστές να απαιτούν τα παραπάνω; ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ. Μία καθαρή, μία πεντακάθαρη λύση ζητούν. Και έχουν κάθε δικαίωμα.

Αλλά είναι και το άλλο φίλε Σταύρο, που κακώς οι ηγέτες μας το ξέχασαν στην Κύπρο. Και το ξέχασαν στα πλαίσια των οδυνηρών υποχωρήσεων που έχουν κάνει. Οι Ελληνοκύπριοι αποτελούν το 80% και πλέον του πληθυσμού. Οι Τούρκοι είναι γύρω στο 18%. Ο Ταγίπ Ερντογάν απαιτεί να πάρει τα πάντα στο 50-50. Να του πεις ότι εάν δώσει τα δικαιώματα, που απαιτεί για τους Τουρκοκύπριους, στους Κούρδους, τότε να του τα χαρίσουμε και εμείς. Τι λες; Δεν είναι ένα καλό deal;

Όταν αγαπητέ Σταυρό μας χαρακτηρίζεις εθνικιστές, έτσι απλά στο λέω, μας βρίζεις. Έχω σχηματίσει διαφορετική εικόνα για σένα, και σαν συνάδελφο δημοσιογράφο και σαν πολιτικό. Με τη δήλωσή σου πρόσβαλες πολλούς ανθρώπους και δεν έπρεπε. Δεν θα σου ζητήσω να την διορθώσεις τη δήλωσή σου. Αλλά, να ξέρεις, ότι με τέτοιες δηλώσεις και επιχειρήματα, αναδείξατε τους ναζί σε τρίτο κόμμα.

Για ρίξε μία ματιά στην ιστοσελίδα τους -εννοώ των ναζί Χρυσαυγιτών- να δεις τι γράφουν για μερικούς από εμάς. Ακόμα και σήμερα. Να σου δείξω και τα ηλεκτρονικά μηνύματα που μου στέλνουν με απειλές θανάτου; Θέλεις; Και όταν τα διαβάσεις, θα καταλάβεις πως είμαστε εχθροί των εθνικιστών και σίγουρα θα θελήσεις να διορθώσεις τη χθεσινή σου δήλωση.

11 Comments on "Ο επικεφαλής του Ποταμιού μας χαρακτήρισε εθνικιστές… Έχω νέα για σένα αγαπητέ Σταύρο…"

  1. George Konstantakopoulos | June 20, 2017 at 2:15 AM | Reply

    Αγαπητέ κύριε Ιγνατίου,
    δεν θα τη διορθώσει την δήλωσή του ο Σταύρος και το γνωρίζετε.
    Όπως επίσης γνωρίζετε ότι, στην Ελλάδα του σήμερα, οι εθνομηδενιστές του θείου Σόρος έχουν διεισδύσει τόσο πολύ στην νεοελληνική κοινωνία που, κάθε λογική πατριωτική φωνή, πνίγεται στην κραυγή “να ένας φασίστας”.
    Όμοίως, γνωρίζετε ότι, η αλλαγή ενός τέτοιου παραδείγματος, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν μπορεί ποτέ να γίνει αναίμακτα.

    Υ.Γ. Είμαι βέβαιος πώς, εν τη ρύμη του λόγου, γράψατε γιά “ασκούς του Αιόλου”, ενώ προφανώς γνωρίζετε ότι, ο Αίολος είχε μόνο έναν ασκό.

  2. Πανος Μπαμπάσης | June 20, 2017 at 2:33 AM | Reply

    Κύριε Ιγνατίου,τα κόμματα και οι παρατάξεις λειτούργησαν και λειτουργούν απο την απελευθέρωση και μετά ,με ανθρώπους που εξυπηρετούσαν συμφέροντα. Δεν ήταν φοβερό λοιπόν να γίνει κατανοητός ο ρόλος της ύπαρξης και τέτοιου κόμματος και του αρχηγού του….ευτυχώς οι άνθρωποι συμβουλεύονται επιτέλους την τσέπη τους …και έχουσι γνώσην..διασκεδάζοντας δε το σχόλιο παραθέτω αυτούσια την μαρτυρία περί κομμάτων του αείμνηστου Όμηρου του υποκόσμου κατα κόσμον Ν. Τσιφόρου…..Τα κόμματα εινια μια σβουνιά πάνω στο δρόμο όπου περνούντα κάρα κι έτσι σχηματίζονται και οι παρατάξεις…

  3. Γιώργος | June 20, 2017 at 2:58 AM | Reply

    Το μυαλό του και μια “λίρα” τούρκικη του κυρίου Σταύρου!

  4. ΦΩΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ | June 20, 2017 at 3:24 AM | Reply

    κ. Ιγνατίου
    σας παρακολουθώ χρόνια. Χαίρομαι που συμβάλλετε από τη θέση σας για το καλό της πατρίδας μας (καθώς Ελλάδα και Κύπρος μια πατρίδα είναι). Εύχομαι ο Θεός να σας έχει καλά. Σας προτρέπω να συνεχίσετε το έργο που επιτελείτε. Είμαστε δίπλα σας.

    Μετά τιμής,

    Φ.Δ.

    ΥΓ: ο κ. Θεοδωράκης αλλά και άλλοι λοιποί γνωστοί και μη εξαιρετέοι, τόσο τώρα όσο και παλαιότερα, υπό το πρόσχημα της χρυσής ευκαιρίας επίλυσης του κυπριακού (λες και κάθε φορά είναι μοναδική η ευκαιρία), θεωρούν μικρολεπτομέρειες θέματα όπως οι εγγυήσεις, οι κατοχικές δυνάμεις και η συν-ομοσπονδία όπως την έχουν σχεδιάσει, απλά για να αρέσουν εκεί που πρέπει. Δεν πειράζει. Δυστυχώς έχουμε ευθύνη και εμείς που αναδεικνύουμε πολιτικούς νάνους. Στα δύσκολα που έρχονται θα κρυφτούν και θα μας αδειάσουν τη γωνιά. Ελπίζουμε να εμφανιστεί κανείς να μας πάρει από το χέρι και να μας οδηγήσει.

  5. Νεόφυτος Ευστρατίου | June 20, 2017 at 3:35 AM | Reply

    Αγαπητέ Μιχάλη, δεν είναι φαντάζομαι η πρώτη φορά που ακούς τέτοιες ανυπόστατες κατηγορίες από ανθρώπους που ενώ ισχυρίζονται ότι ενδιαφέρονται πραγματικά για την λύση του προβλήματος, εντούτοις κοιτάνε να κουκουλώσουν όπως – όπως τις εκτρωματικές λύσεις που προτείνονται, είτε γιατί δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά η λύση ελπίζοντας σε κάποιου είδους μεταφυσική εξέλιξη των πραγμάτων, είτε γιατί είναι του συρμού το να τις υποστηρίξουν αγνοώντας ότι οι προτεινόμενες “λύσεις” όπως αυτές που είναι στο τραπέζι δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα από τα σημερινά.- Καλά θα κάνει ο κ. Θεοδωράκης να σκεφτεί καλύτερα πάνω στο θέμα αντί να βγάζει ρετσέτες.-

  6. Στέφανος εξ ακανθών | June 20, 2017 at 6:20 AM | Reply

    Και μόνο που ασχολείστε κ.Ιγνατίου τόσο σοβαρά με το Θεοδωράκη και αξιώνετε πατριωτικές θέσεις από αυτόν δείχνετε ή άγνοια ή ανοησία. Επειδή σας παρακολουθώ στα γραφόμενά σας αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκεστε σε ένα διχασμό: Θέλετε να είστε πατριώτης και νεοταξίτης ταυτόγχρονα! Αυτό είναι αδύνατο και κάποια στιγμή θα αναγκαστείτε να διαλέξετε στρατόπεδο. Αν η αγάπη σας για την ελληνική Κύπρο είναι τόση όση δείχνετε τότε τύποι σαν το Σταύρο και λοιποί γραικύλοι θα είναι αντίπαλοί σας, ειδάλλως απλά κοροϊδεύετε τον εαυτό σας .

  7. Ο εθνικισμος ειναι η αγαπη για το εθνος, το πως μπερδευουν καποιοι τον εθνικοσοσιαλισμο, τον ναζισμο, τη χα, το χιτλερ κλπ ειναι απόροια προπαγανδας.
    Ο εθνικισμος δηλαδη η αγαπη προς το εθνος, στη ελληνικη γλωσσα και αρχαια ιστορια (αν και οι οροι εθνικισμος-πατριωτισμος ειναι μοντερνοι, αλλα η πρακτικη τους εκφανση) ταυτιζεται με τον πατριωτισμο, την αγαπη για τα πατρια.
    Σρα Ελληνικα σημαινει το ιδιο πραγμα. Στην διεθνη ορολογια οχι παντα, και παντως στην κομματικη ορολογια ολων των κομματων οχι. Για ποιο λογο να δεχομαστε την ξενη εκφανση, και οχι την Ελληνικη;

    Οι αρχαιοι Ελληνες ελεγαν, Πας μη Ελλην βαρβαρος.

    Εδωσαν ομως πολιτικα δικαιωματα στον Σκυθη Αναχαρση, και στον Λυδο Αλκμανα.
    Διοτι εξαιρεσεις, λιγες υπηρχαν, και οι λιγες οταν συμβαλουν στην κρατικη ευημερια και συμβαλουν με τη δραση τους στη επιβιωση του γεννους ειναι συμβατες.

    Σημερα στην πολιτικη και δημοσιογραφικη ζωη, ο καθε σπουδαγμενος αγραμματος μιλα για εθνικισμο, λες και ο εθνικισμος ειναι ιδεολογια και ανηκει σε καποιο κομμα.

    Εθνικισμος ειναι καθηκον για ολους τους Ελληνες, και οχι ιδεολολογια. Οπως και το γαμμαδιο ειναι Ελληνικο συμβολο, δεν ειναι δυνατο να το παραχωρουν και ταυτιζουν ενα συμβολο πολιτισμικο, με ενα κομμα η με μια ξενη ιδεολογια οπως ο ναζισμος, ο εθνικοσοσιαλισμος κλπ

    Το να ταυτιζουν εννοιες και συμβολα, με ιδεολογιες και κομματα, που δεν τους ανηκουν, ειναι παραπληροφορηση επαναλαμβανομενη, γκαιμπελικα.

    Ετσι φτασαμε να αποκαλειται ο Ιγνατιου εθνικιστης, και το εθνικιστης να εννοειται κατι κακο, δηλ ματαφραζοντας τον σαν τον ανθρωπο ο οποιος μισει τους αλλους πλην του εθνους του, και οχι σαν τον ανθρωπο που αγαπα το εθνος του.

    Λοιπον να το ξεκαθαρισουμε, εθνικισμος ειναι αυτος που υποστηριζει το εθνος του.
    Υβρις ειναι αυτος που δεν το υποστηριζει.

    Εφοσον ο Ιγνατιου υποστηριζει τα δικαια του εθνους του, καλα πρατει.
    Αλοιμονο σε οσους δεν αγαπουν το εθνος.

    «Από στεριά κι από θάλασσα βγαίνει φωνή και βόγγος: θέλουμε να ζήσουμε ελληνικά! Ελλάδα χωρίς ζωή ελληνική, είναι Ελλάδα πεθαμένη». Λόγια του Κόντογλου.

    Γεμισαμε ψαλιδοκωλους, που κατηγορανε αυτους που αγαπουν το εθνος.

    ================================

    υγ κυριε Ιγνατιου αν καποιος θα σας κατηγορουσε οχι προσωπικα αλλα δημοσιογραφικα, ειναι διοτι ολοι οι δημοσιογραφοι, συμβαλετε στην καταστροφη των εννοιων της Ελληνικης γλωσσας και τωρα αυτο κτυπα και εσας.

    Ο εθνικισμος ειναι εθνικο καθηκον και οχι κοματικη ταμπελα, ντροπη ειναι οι προσκυνημενοι να μας εγκαλουν διοτι πρατεττε το καθηκον σας.

    ———————–

  8. Η οποιαδήποτε συμφωνία πρέπει να περάσει από δημοψήφισμα, οπότε οι πολίτες θα αποφασίσουν τι αυτοί θέλουν.
    Αυτό που περιγράφεις ως λύση κ. Ιγνατίου είναι το ιδανικό, όλοι θέλουν το ιδανικό για τον εαυτό τους και για τη χώρα τους. Στην πραγματικότητα όμως πρέπει η κάθε πλευρά να κάνει τη δική της υποχώρηση.
    Η απόφαση είναι στα χέρια των πολιτών της Κύπρου, αν πιστεύουν ότι η όποια λύση δεν είναι καλή ας συνεχίσουν με το τωρινό καθεστώς που είναι καλλίτερο.

    • Αυτοδιάθεση | June 20, 2017 at 2:54 PM | Reply

      Η μόνη λύση που δέχεται ο ελληνισμός είναι ο τερματισμός της ΚΑΤΟΧΗΣ,η αποχώρηση των στρατεύματων της Τουρκίας και των εποίκων. Αυτή είναι η μόνη λύση διότι αυτή είναι και η δίκαιη λύση. Μπορούμε να περιμένουμε, όσοι λένε το αντίθετο για να περάσει η όποια λύση ψεύδονται συνειδητά. Ας αποφασίσει για μια φορά και η μειονότητα πως θέλει να ζήσει. Αν διαλέξει τον Αττίλα, τότε θα συνδέσει και τη μοίρα της με τη κατοχή. Όσο η Κυπριακή δημοκρατία δεν αποδέχεται τα τετελεσμενα, τα κατεχόμενα θα είναι γη μαφιόζων και τίποτε άλλο ενώ θα μπορεί πάντοτε να ανατραπεί στο απώτερο μέλλον. Οι Έλληνες της Κύπρου δεν επιδιώκουν σκόπιμα τη περιθωριοποίηση των τ/κ όμως δεν πρόκειται να δεχτούμε το 18-20% να καθορίζει τη μοίρα του 80%. Οι τουρκοκυπριοι μπορούν να είναι ισότιμοι πολίτες στο ίδιο κράτος αλλά δε θα γίνουν ποτέ οι “λευκοί” ενός κυπριακού απαρτχάιντ.

  9. Aντρεας Δημητριου | June 20, 2017 at 1:26 PM | Reply

    Δεν ξερω τι συνηθειες ειχαν οι πολιτικοι αυτης της νοοτροπιας στα νειατα τους…τωρα ομως πρεπει να τις κοψουν !
    Τα παιδια των λουλουδιων ειναι οι σημερινοι ηγετες…με οτι αυτο συνεπαγεται και πρεπει να εχουν καθαρο μυαλο για να κυβερνησουν,αλλιως να γυρισουν στα κοινοβια και να μας αφησουν ησουχους !

  10. Είμαι Βαρωσιώτης, δέχομαι να χάσω προσωπική περιουσία, αλλά στο εδαφικό δεν δέχομαι το 28,5 έναντι 71,5. Αυτό με κάνει εθνικιστή; Τότε τιμή μου ο τίτλος!

    Ο αφοπλισμός των Κυπρίων θα επιβάλει αυξημένα βάρη στην Ελληνική άμυνα. Αμφιβάλλω αν το κατανοεί αυτό ο κύριος Θεοδωράκης.

Leave a comment

Your email address will not be published.

*