Εορταστικό πρόγραμμα προβολών από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΑΠΕ-ΜΠΕΑΠΕ-ΜΠΕ

H… άνοδος και η πτώση της Λόι Φούλερ, της χορεύτριας-συμβόλου της Μπελ Επόκ (η ταινία «Χορεύτρια» της Στεφανί ντι Τζούστο με πρωταγωνίστρια τη Γαλλίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό SoKo που προβλήθηκε στη διάρκεια του πρόσφατου 57ου Φεστιβαλ Κινηματογράφου) και το σπάνιο αριστούργημα του Λουίς Πουένσο «Επίσημη ιστορία», που τιμήθηκε με Όσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας το 1986 και επανακυκλοφορεί με αποκατεστημένη κόπια (μία ιστορία για την αναζήτηση της αλήθειας με κάθε κόστος, η οποία διαδραματίζεται στην Αργεντινή των αρχών του ’80) είναι οι δύο νέες ταινίες που προσθέτει στο εορταστικό πρόγραμμα προβολών του το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, στις αίθουσες του Φεστιβάλ συνεχίζονται οι προβολές των ταινιών: «Το κοινόβιο» του Δανού σκηνοθέτη Τόμας Βίντερμπεργκ (μία ιστορία αλληλεγγύης, αγάπης και ιδεολογίας που εκτυλίσσεται σε ένα δανέζικο κοινόβιο του ’70), το φιλμ-animation «Η κόκκινη χελώνα» του Μίκαελ Ντουντόκ Ντε Βιτ, η γερμανική ταινία «Τόνι Έρντμαν» της Μάρεν Άντε, (αίθουσα Τζον Κασσαβέτης), η πολυσυζητημένη (προβλήθηκε και διακρίθηκε στις Κάννες αλλά και στο 57ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης), ταινία «Ο πιστός» του Κίριλ Σερεμπρένικοφ, μία καθηλωτική ταινία για τον θρησκευτικό φανατισμό (αίθουσα Σταύρος Τορνές) και τέλος το φιλμ «Η δασκάλα» του Τσέχου σκηνοθέτη Γιάν Χρεμπέκ (αίθουσα Σταύρος Τορνές).

Ειδικότερα, στην αίθουσα «Ολύμπιον» προβάλλεται καθημερινά (17:30, 19:30, 21:45) «Η χορεύτρια» , στην αίθουσα «Παύλος Ζάννας» στις 17:45 και 19:45 «Η κόκκινη χελώνα» και «Το κοινόβιο» στις 21:30.

Στην αίθουσα «Σταύρος Τορνές» του Λιμανιού προβάλλεται καθημερινά στις 17:30 «Ο πιστός», στις 19:45 «Η δασκάλα» και στις 21:45 η «Επίσημη ιστορία».

Στην αίθουσα «Τζον Κασσαβέτης» οι ταινίες «Το κοινόβιο» στις 18:45) και «Τόνι Έρμαν» στις 21:45.

 

Be the first to comment on "Εορταστικό πρόγραμμα προβολών από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*